بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > نرم افزار : آموزش ذخیره خودکار سند و فایل ها در ورد ، اکسل و پاورپونت

آموزش ذخیره خودکار سند و فایل ها در ورد ، اکسل و پاورپونت

اگر شما هم نیاز به ذخیره خودکار سندهای خود در برنامه های ورد ، اکسل و پاورپونت دارید این آموزش را دنبال کنید .

ویژگی Auto Recover از آن دسته قابلیت های آفیس است که در اکثر موارد به نجات کاربران می آید و اجازه ریکاور مجدد فایل ها را در تمامی برنامه های خود به کاربران می دهد .

با تنظیمات پیشفرض آفیس  هر 14 دقیقه سندها به صورت خودکار ذخیره می شوند . اما شما می توانید این زمان را به دلخواه خود تغییر دهید .

آموزش ذخیره خودکار دقیقه ای فایل ها در ورد ، اکسل و پاورپونت

در این مثال ما برای نمونه این ویژگی را در ورد Word بررسی می کنیم اما شما می توانید همین مراحل را در برنامه مورد نظر خود انجام دهید . ( برای هر برنامه باید تنظیمات به صورت جداگانه انجام گردد )

1 ) وارد برنامه مورد نظر خود شده و از منوی File گزینه Options را کلیک نمایید

2 ) در پنل سمت چپ بر روی گزینه Save کلیک کنید

3 ) گزینه Save AutoRecover information every را بیابید در صورتی که این گزینه تیک ندارد آن را فعال کرده و زمان مورد نظر خود را در جلوی آن وارد نمایید ( زمان به دقیقه است )

4 ) بر روی دکمه OK کلیک نمایید .

کار تمام است با این کار سند شما هر یک دقیقه به صورت خودکار توسط ورد ذخیره می گردد و شما امکان ریکاور کردن آن را خواهید داشت .

به یاد داشته باشید که زمان هرچه کمتر باشد ممکن است برنامه آفیس هم کندتر گردد بنابراین اگر احساس کردید برنامه شما کند شده است زمان ذخیره خودکار را افزایش دهید .

بیشتر بخوانید :

آموزش فارسی کردن اعداد در فهرست ورد ۲۰۱۰/۲۰۱۳/۲۰۱۶/۲۰۱۹

آموزش تغییر رنگ پس زمینه صفحات در ورد ۲۰۱۰/۲۰۱۳/۲۰۱۶/۲۰۱۹

آموزش مرتب سازی اعداد Sort Numbers در جدول ورد

پست های مرتبط

آموزش قرار دادن فونت در اسناد ورد

امروز به بررسی یکی از قابلیت های کاربردی و جالب برنامه آفیس…

۲۱ آبان ۱۳۹۸

آموزش شمارش تعداد کلمات ، جملات ، پاراگراف و خطوط در ورد

نرم افزار ورد برنامه ای که خیلی از ما روزانه از آن…

۲۰ آبان ۱۳۹۸

آموزش افزودن واترمارک Watermark در ورد

ممکن برای شما مواردی پیش آمده باشد که نیاز به درج متنی…

۱۹ آبان ۱۳۹۸

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید